În cazul pierderi URL-ului listei de redare a canalelor tv, puteți încerca să opriți televizorul / dispozitivul de la cablul de alimentare pentru aproximativ 1 minut pentru a șterge memoria cache a dispozitivului. De asemenea, încercați să apăsați lung „0” sau „CH” sau să faceți clic lung pe butonul „Reîncărcați” pentru a forța reîncărcarea URL-ului listei de redare (dezactivați memoria cache a aplicației).
Opriți televizorul si WLAN (ruter internet) de la priză (cablu) timp de ~ 1 minut și apoi încercați din nou.
În plus, încercați să reduceți dimensiunea listei de redare prin eliminarea canalelor/filmelor (mai ales dacă aveți un televizor LG seria LM cu memorie limitată), dezactivați EPG-ul extern sau debifați caseta Detect EPG, atunci când încărcați lista de redare. Dacă lista de redare nu apare pe televizor sau dispare după repornire, încercați să bifați caseta Save online. De asemenea, puteți încerca să resetați Smart HUB sau să opriți și să porniți televizorul pentru a șterge memoria cache a televizorului, dacă aveți un televizor Samsung.
Televizoarele au o memorie limitată disponibilă pentru stocarea aplicațiilor, astfel încât, dacă lista de redare este prea mare (~5 Mb), este posibil să nu reușească să se salveze în memoria televizorului.
Daca problema nu a fost remediata ,mai jos lasati datele dvs precum numele aplicatiei si adresa MAC iar un operator va reviziu problema dvs in cel mai scurt timp posibil